
Reception
Vid entrén i Deltat möts du som hyresgäst av en bemannad reception. En naturlig mötesplats för att vi ska kunna ge dig den absolut bästa servicen!
Öppettider:
Mån-tors 7.30-16.00
Fre 7.30-15.00. Lunchstängt mellan 12-13.
Om receptionen vid något tillfälle skulle vara obemannad under öppettid är vi ute och fixar något och är strax tillbaka.
Post och pakethantering
Receptionen tar emot era paket och aviserar er sedan via mail. Postfacken töms av hyresgästen.
Felanmälan
Östra Piren och Hamnkontoret: Vi tar emot alla felanmälningar via e-post felanmalan@karlshamnsfastigheter.se eller via formuläret Felanmälan på vår hemsida. Mattias tar emot anmälan och återkopplar så snart som möjligt.
Svängsta: Vi tar emot alla felanmälningar via telefon 0454-819 00
Gäller felanmälan ett akut problem utanför kontorstid som kräver en akut åtgärd använd vårt journummer: 0454-81900
Miljöstationer
Sopsortering ska tillämpas med hjälp av de sorteringskassar ni får av oss vid inflytt. Kassarna töms vid behov i anvisat soprum.
Städning
Städning av lokalen ingår i ditt avtal med en så kallad grundstädning. Detta innebär städning en gång i veckan där vi fuktmoppar golven och tömmer papperskorgar. Varannan vecka dammtorkas lister, möbler, fönsterbänkar och inredning. En gång i månaden borstas klädda möbler radiatorer och golvlister av. Önskas ytterligare städning är du välkommen att kontakta receptionen. Du kan boka till ytterligare städning mot en ökad städkostnad.