Felanmälan

Hyresgästservice

Här har vi samlat matnyttig information till dig som hyresgäst. Saknas något? Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss direkt. Under kontorstid når du oss på våra respektive mobilnummer och e-post. Du är också alltid välkommen att kika in på vårt kontor med ditt ärende. Vi finns på Pirgatan 2.

Reception

Vid entrén i Deltat möts du som hyresgäst av en bemannad reception. En naturlig mötesplats för att vi ska kunna ge dig den absolut bästa servicen!

Öppettider:

Mån-tors 7.30-16.00
Fre 7.30-15.00. Lunchstängt mellan 12-13.

Om receptionen vid något tillfälle skulle vara obemannad under öppettid är vi ute och fixar något. Men ring gärna till Marie 0454-81167 så hjälper hon dig så snart hon har möjlighet.

Post och pakethantering

Receptionen tar emot era paket och aviserar er sedan via mail. Postfacken töms av hyresgästen.

Felanmälan

Östra Piren och Hamnkontoret: Vi tar emot alla felanmälningar via e-post felanmalan@karlshamnsfastigheter.se eller via formuläret Felanmälan på vår hemsida.

Svängsta: Vi tar emot alla felanmälningar via telefon 0454-819 00

Gäller felanmälan ett akut problem utanför kontorstid som kräver en akut åtgärd använd vårt journummer: 0454-81900

Miljöstationer

Sopsortering ska tillämpas med hjälp av de sorteringskassar ni får av oss vid inflytt. Kassarna töms vid behov i anvisat soprum.

Städning

Städning av lokalen ingår i ditt avtal med en så kallad grundstädning. Detta innebär städning en gång i veckan där vi fuktmoppar golven och tömmer papperskorgar. Varannan vecka dammtorkas lister, möbler, fönsterbänkar och inredning. En gång i månaden borstas klädda möbler radiatorer och golvlister av. Önskas ytterligare städning är du välkommen att kontakta receptionen. Du kan boka till ytterligare städning mot en ökad städkostnad.

Inbrott

Vid inbrott i en lokal kontaktar du först polisen och i direkt ansltning till det informerar du oss som fastighetsägare. Vi gör allt för att du ska uppleva trygghet i våra lokaler.